· Dnevnik (Bulgaria)

· Capital (Bulgaria)

· People’s Daily  (China)

· The BBC World Service

· Financial Times of London 
· CNN

· The Daily Star, (Dhaka, Bangladesh)

· Frankfurter Allgemeine Zeitung 

· Investor's Business Daily 

· The Economist

· Business Week

· Agence  France-Presse (4  articles)

· ITAR-TASS

· Notimex

· DPA  (German Press Agency)

· Jiji Press

· Sing Tao Daily (China)

· Kyodo News

· Xinhua

· Japan  Economic Newswire

· Inter Press Service

· Press Trust of India

· National Post, (Canada)

· Globe and Mail (Canada)

· Ottawa Citizen (Canada)

· Bloomberg TV

· Reuters

· South China Morning Post (2 articles)

· New Zealand Herald

· Hindustan Times

· CNN en Espanol  

· White House  Bulletin 

· Pravda 

· Reforma (Mexico)

· El Diario (Chile)

· Singapore Business Times

· Komersant  (Russia) 

· Vedomosti  (Russia) 

· La Nacion (Costa Rica)

· La Republica (Costa Rica)

· Corporate Mexico

· Asia Pulse

· Asia Times

· AsiaPort  

· Daily News Asia  

· Times Banks & Exchanges (Russia)  

· The Christian Science Monitor

· Radio Free Europe 

· Radio Free Asia

· SBS Broadcasting  (Australia)

· Chinese Radio (US)
· El Comercio, Ecuador
· El Financiero, Ecuador
· Latin Trade, Florida
· Economia, Portugal
· Público, Portugal
· United Press International
· BNS, Lithuania
· Lietuvos Aidas, Lithuania
· Respublika, Lithuania
· Lietuvos Televizija, Lithuania
· Znad Wilii, Poland
· Irish Times
Press Coverage


Economic Freedom of the World:


2002 Report





This is a partial list of the international coverage of the release of the Economic Freedom of the World: 2002 Report.


The list includes only items brought to our attention by member institutes of the Economic Freedom Network and items found through an electronic search. Global coverage would have been considerably broader. As well, the list  does not include all coverage in many nations, like Russia, Great Britain, Canada and the United States, where a very large number of press outlets reported the release.











